maandag 13 februari 2012

stoppen???

Ik denk er over om met deze blog te stoppen.
Ik heb nu 3 weken niets en weet dan ook niet wat ik moet schrijven.
Het lijkt mij, nu alles in rustig vaarwater is, beter om mijn freubelhoek te gaan gebruiken om evt. nieuws te vertellen.

Niet dat ik jullie niet dankbaar ben voor alle steun, dat kan ik niet eens verwoorden, maar er is gewoon niets te zeggen en ik hoop dat het ook zo blijft in de toekomst.
Ik voel mij prima, wandel weer om mijn conditie op te bouwen en ben echt aan het genieten van iedere dag.

Nogmaals ik kan jullie niet genoeg bedanken voor alle steun, opbeurende woorden en alle kaarten die ik heb gekregen...echt ongelooflijk. Samen met jullie ben ik het vorige jaar door gekomen, het heeft mij zo goed gedaan.
Ik zou het liefst jullie allemaal persoonlijk een knuffel willen geven.

Mijn adres van de freubelblog;

www.catharinasfreubelhoek.blogspot.com

Tot ziens op deze blog!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat ben ik blij voor je dat je deze blog mag laten rusten, ik zie je in je freubelhoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch een goed teken dat je deze blog kunt sluiten.
    een teken dat alles neel beter met je gaat dan toen je er mee begon.
    ik vond het fijn om zo te lezen hoe het met je gaat/ging. zo bleven we toch op de hoogte zonder af te vragen zou het allemaal wel goed gaan?
    ik was al lid van je andere blog voordat je deze begon en zie daar ook al weer wat vaker dingen verschijnen.
    knap hoor hoe je alles weer oppakt.
    ik zal voor je duimen dat nu de dooi is ingeslagen dat het niet de gehele dag gaat regenen.
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is alleen maar een heel goed teken meis ,,,
    En we gaan weer met je mee

    Liefs Carla xxx

    BeantwoordenVerwijderen