maandag 12 december 2011

Balen

Denk je dat je nu verder kunt...vergeet het maar.
Mijn hartpompfunctie is van 61 % weer gedaald naar 49 % , ondanks de medicijnen.Dubbele dosis medicijnen nu gaan nemen.
Dit betekent dat ik de 30e geen herceptin kuur mag en in januari eerst weer een scan moet.
Dan zien we hoe de functie, hopelijk, weer iets is verbetert.
Als het zo door gaat ben ik wel voor mijn 60e een kleer klaar met deze kuur.
Nee hoor, het wordt steeds uitgesteld dus zal het allemaal wel langer gaan duren voor ik klaar ben maar ver voor mijn 60e. hahaha.
Morgen moet ik naar fysio om mijn arm weer bruikbaar te krijgen voordat ik blijvende schade krijg, ook zo'n leuk grapje. Mijn arm wil niet omhoog, tenminste een klein stukje maar.
Jullie lezen wel...poep, dikke poep. Zo dat zij weer gezegd!!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. jeetje dat is echt hele dikke Poep zeg en dan wel met een hoofdletter hoor.
    Het mag bij jou ook niet in een keer goed gaan hé.
    Doe het rustig aan en alvast veel succes bij de fisio.
    Hopenlijk krijg je de functies weer snel terug.
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé dat is weer een tegenvaller, we blijven hopen dat je ook eens een flinke meevaller zult krijgen, dikke knuf ♥ Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel STERKTE Catharina,
    en Suc6 bij de fysio.Gelukkig weet je dat je op Hem kunt bouwen, en Hij je steeds nabij is!!!!! groetjes en liefs: Wilma Zuman - van Dorland.

    BeantwoordenVerwijderen