donderdag 1 december 2011

Marijna.

Marijna, morgen kijg ik mijn 15e chemo en inderdaad dit is de laatste.
Ik zou er 16 gehad moeten hebben maar 1x mocht niet vanwege uitval van mijn handen.
Ik heb na de operatie 23 bestralingen gehad. Ik ben nu ook begonnen met de herceptin, dit moet ik tot volgend jaar ergens in November krijgen en volgende week komen er de hormoonpillen nog bij.
Dit moet minstens 5 jaar geslikt worden.
Je ziet, mijn leven wordt nog wel even geregeld door het ziekenhuis.

Afgelopen week ben ik behoorlijk slecht geweest. Nu nog wel hoor, overgeven, diaree, algehele misere.
Ik heb waarschijnlijk weer een griepvirus te pakken.
Iedereen om mij toe is ziek, blijf dan maar met weinig weerstand gezond.

1 opmerking:

  1. Ik had je ook al even gemist en was er al bang voor dat je weer ziek was.
    Wat vervelend zeg.
    Ik hoop dat je snel mag opknappen
    Morgen nog eentje en dan weer de volgende fase.
    Wat zal dat voor jullie fijn zijn.
    Weer iets wat je af kunt strepen.
    Op naar de volgende datum.
    Veel beterschap en succes morgen en de komende weken.
    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen