donderdag 24 november 2011

aftellen!!!!

Morgen krijg ik mijn een na laatste chemo kuur.Yippie.
Ik heb dan 15 van die krengen gehad, die hopelijk heel goed zijn geweest voor de kanker.
Ik wil bovenal zeggen dat ik nog steeds heel dankbaar ben dat ik deze behandeling krijg. Niet leuk maar je wilt toch ook niet dat de kanker terug komt he?
Ik heb ook zoveel steun gehad.Wilhelmina en Maarten gaan iedere week, op een enkele keer na, mee naar het ziekenhuis Geweldig!
Kunnen ze niet staan er eigenlijk wachtenden klaar die ook wel mee willen.
Ik besef ook heel goed hoe moeilijk dit allemaal voor Wilhelmina moet zijn.
Ik moet er niet aan denken dat mijn tweelingzus borstkanker heeft, nee dan heb ik het liever zelf. Haar moeten zien lijden lijkt mij afschuwelijk.
Toch kan ze het opbrengen om mijn grootste steun en toeverlaat te zijn.
Zit ik in een dip, zij scheurt mij er wel weer uit, hahaha, nee trekken doet ze niet zij scheurt.
Daarnaast heb ik zoveel lieve vrienden om mij toe.Wekelijks ( mits ik kan) ga ik naar het Braaiwinkeltje bij ons in Veendam en zit ik daar met een groepje dames te breien.Zo gezellig en de dames zijn zo aardig.
Ik heb daar nu ook 4 quiltlessen gevolgd, ook zo leuk allemaal.
Foto's zal ik spoedig op mijn freubelblog plaatsen.
Mijn 4 vriendinnen van ons freubelclubje op maandagmiddag, geweldige vrouwen zijn het.
Deze week had ik weer 4 kaarten, geweldig toch? Na zo'n lange tijd, bijna 10 maanden, nog steeds kaarten krijgen.
Jullie lezen wel, ik ben zo dankbaar, onbeschrijflijk dankbaar.

Erry bedankt voor je fijne woorden!!!! Ik weet dat onze God ons bewaart in de palm van Zijn hand en dat Hij ons nooit zal verlaten.Wij misschien Hem wel, in onze ellendige dagen ,maar als we terug komen wat altijd mag, vangt Hij ons direct weer op en mogen we verder met Hem gaan.

Dames ik stop met mijn lofuitingen maar het moest gewoon even van mijn hart.
Voor jullie allemaal, jij ook JB een hele dikke knuffel.

3 opmerkingen:

  1. maar dan stuur ik die knuffel weer heel hard jou kant op want wat heb ik een lof voor jou.
    Je hebt hele diepe dalen gekend de laatse maanden en toch altijd weer positief eruit komen.
    Meid wat knap zeg. Maar deze heb je allemaal al weer achter de rug.
    morgen en volgende weer nog en dan weer verder met een nieuwe fase toch?
    heel veel succes morgen. en de komende dagen .

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve,lieve catharina. fijn om dit zo te lezen,en weet je, je wordt letterlijk gedragen ook al voelt het niet altijd zo. wilhelmina scheurt je er doorheen en onze God draagt je er door heen. ook jouw voetstappen zijn nu niet in het zand zichtbaar, straks weer als alles weer een beetje normaal word.
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Catharina,je chemo zit er nu op lees ik net! Heerlijk voor je. krijg je nog meer behandelingen of is dit het laatste. Mijn vriendin krijgt na haar bestralingen nog elke 3 weken Herceptine tot dat het jaar om is vanaf de operatie. zij moet nog ongeveer 15 bestralingen en dan heeft ze alles gehad. Volgens mij lopen jullie samen op met de behandelingen.

    BeantwoordenVerwijderen