donderdag 17 november 2011

Vanmorgen heeft mijn oncoloog gebeld en ik mag morgen gewoon weer kuren.
Ze gaat de dosering aanpassen, iets lager maken, zodat mijn handen nu ,, goed,, blijven.
Het heeft verder geen gevolgen, ik hoef niet langer te kuren, dus wat kan een mens dan weer gelukkig zijn.
Ik voel mij echt heel happy.
Morgen twee kuren, de herceptin en de taxol, een dagje uit in het ziekenhuis. hahaha.
Dit heb ik veel liever dan een kuur missen hoor.
Je stelt je er zo op in , de aantal chemo's bedoel ik, en dan gaat het niet door.
Ik ben ook heel benieuwd of ik de kuur van vorige week moet ,, inhalen,,.
Ik denk het wel, het meest logische he?
In ieder geval ben ik in december klaar met de chemo's en dat is zo'n geweldig vooruitzicht.
Het nieuwe jaar starten zonder chemo alleen de herceptin...yippie!!!!

3 opmerkingen:

  1. wat een geweldig nieuws is dat.
    ik hoop dat je handen niet meer roet in het eten gaan gooien.
    veel succes morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Positief nieuws mag ook eens hé,
    veel sterkte nog met de komende kuren,
    dikke knuf ♥♥♥ Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke mooi!!! je zult je handen wel goed moeten houden anders kan jij je energie niet in goede banen leiden.

    gineke

    BeantwoordenVerwijderen