zaterdag 19 november 2011

Zo mooi!!!

Gisterochtend heb ik weer beide kuren gehad.Ze deden het infuus denk ik op turbo-stand want ik was net zo snel klaar als met maar een kuur. hahaha.
Ik had gerekend tegen een uur of drie klaar te zijn maar dat viel dus reuze mee.
Ik moest natuurlijk even weten of ik de kuur van vorige week in moet halen maar NEE was het antwoordt, de kuur is vervallen.
Dus...hoef ik maar twee chemo kuren meer. WAT BEN IK BLIJ!!!!!
Het verschil is maar een kuur, ik weet het, maar dat is toch zo'n groot verschil, drie of maar twee meer krijgen.
Tot nu toe ben ik ook niet zo vreselijk moe als bij de volledige dosis-kuren.
Dit kan ook komen omdat ik nu 's middags m'n bed even inkruip maar ik denk dat het door de aangepaste dosis is.
Ik zal het de komende dagen wel merken.
Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

  1. hopen dat je je zo goed blijf voelen en wat fijn dat je er nu nog maar 2 hoef.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Las net je blog. Ik hoop dat je je nog steeds goed voelt. Denk aan je. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fijn! een kuur minder, geweldig. ja het maakt inderdaad veel uit of je er 3 of 2 moet doen.
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is fijn een kuur minder.
    Ik hoop dat je jou nu goed blijft voelen.
    Groetjes liefs Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen