woensdag 2 november 2011

Het is alweer bijna vrijdag, tijd voor de 8e kuur.
Heerlijke gedachte, nog 5 chemo's dan is het klaar met DIE troep.
Deze week herstel ik iets minder goed maar dat kan natuurlijk gebeuren.
Ik ben ook erg moe en heb meer pijn.
Volgende week misschien iets beter.
Ik ben aardig druk met winterspullen voor mijn kleinzoons.Dit laat ik op mijn freubel-blog tzt zien.
Het vlot niet zo erg, last van mijn vingers.
Gisteren heeft mijn arts nog weer gebeld hoe het met mijn handen en voeten gaat.
Ik vind het zo moeilijk om dit via de telefoon te bespreken.
Sommige vingers doen raar anderen doen pijn, ik weet het niet hoor.
Ik mag geen verlammingsverschijnselen krijgen want dat herstelt niet meer.
Ik wacht maar weer een weekje af om te zien hoe het verder gaat.
Nu weer aan een muts voor Mauro breien. hahaha, dat is tenminste leuk!!!!

2 opmerkingen:

  1. dat is minder dat het herstel deze week minder snel is. hopelijk gaat dat volgende week weer beter.
    doe het rustig aan en geniet van het maken van de muts. ik ben benieuwd wat je allemaal al gemaakt hebt voor de jongens.
    succes vrijdag
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Catharina.
    Dat is niet zo mooi dat het herstel wat minder is deze week.
    Doe rustig aan en lekker rustig aan de muts werken.
    Hahahaha de 2 de sok is in de maak hoor.
    Het is zo'n gedoe he met 1 sok.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen