zondag 23 oktober 2011

Mooi nieuws

Of te wel...Heel Mooi Nieuws.
Afgelopen vrijdag moest ik voor de uitslag van de laatse MUGA-scan mijn cardioloog bellen en die had geweldig nieuws.
Mijn score van 44% is verbetert naar 61%.
Is dat goed of niet????
Nu mag ik a.s. donderdag beginnen met de Trastuzumab.
Ik blijf dan een nachtje logeren in het ziekenhuis met het oog op de controles i.v.m. evt. bijwerkingen.
Vrijdags krijg ik dan weer mijn wekelijkse kuur en mag later op de dag weer naar huis.
Ik ben zooo blij!!!
Het is het laatste wat nog moet gebeuren, het einde is nu in het zicht. Volgend jaar november geloof ik, hahahaha.
Geeft niets, als je ergens aan begint is er ook een eind, begin je nergens aan komt er geen eind.

Mijn handen doen wel raar van de kuur die ik nu krijg.
Ik wist dat dit zou gebeuren, maar toch.
Ik hou veel vocht vast, het zijn net worstjes mijn vingers, daarnaast tintelen ze en zijn op een bepaalde manier pijnlijk.
Ik word er vooral 's nachts wakker van.
Nou ja, nog zes keer dan hebben we deze kuur ook weer gehad.
Ze krijgen mij nu niet meer in een dip of er moet alweer iets naars als extra gaan gebeuren.
Maar daar wil ik gewoon niet aan denken, ik ben blij en wil dat blijven!!!!!!

6 opmerkingen:

  1. wat is het toch mooi dat je hart het weer zo goed doet. Nog maar 6 keer en dan nog die Herceptin. din bist der van of wicht. mooi man. tot volgende week.

    gien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Catharina.
    Gelukkig is het eind zo inzicht.
    Nog even de laatste loodjes sterkte donderdag.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig nieuws is dat zeg.
    en al duurt het nog een hele tijd je kunt al wel naar het einde kijken.
    wat vind ik je toch sterk dat je zo positief naar alles kunt blijven kijken.
    ik neem mijn petje voor je af.
    veel sterkte donderdag en vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi nieuws Catharina!!! Fijn dat je hart weer goed pompt. Ik was even een weekje weg, vandaar nu mijn reactie. Sterkte hoor!!Ook voor die laatste lootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klasse klasse hartstikke goed we hadden geduimd voor 50 maar 61 is geweldig
    dikke knuffel
    gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig goed bericht van jou!!!Fijn dat je zo positief schrijft,houden zo.

    Lieve groeten van Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen