woensdag 5 oktober 2011

Ik had gehoopt van deze kuur niet zo naar te worden...helaas.
Op vrijdag krijg ik de kuur en de zaterdag voel ik mij nog goed maar op zondag beginnen de pijnen.
Zondag en maandag is regelrechte poep.Ik voel mij ook ziek deze dagen maar komt dit door de pijn of door de kuur?
Ik krijg nu tramadol wat redelijk helpt, behalve die twee dagen, dan haalt het alleen de piek van de pijn af.
Ik voel mij ook afschuwelijk moe maar is dit van de tramadol of van de kuur/pijn?
Ik ben ook heel naar in m'n hoofd, te lage bloeddruk nu door de medicatie?
Vrijdag krijg ik wel alle antwoorden.
Ik had dit niet verwacht, ik dacht dat deze kuur een poep en een scheet zou zijn.
Doordat het iedere vrijdag kuren is heb ik ook weinig tijd om te herstellen en voel ik mij in verhouding weinig dagen goed.
Maar...ik ga met goede moed verder, het zal wel moeten he? Jammer dat ik in dit hele gebeuren geen keuze heb of niet even met mijn vingers kan knippen en dat dan deze nare droom weg is.
Op het moment ben ik er helemaal klaar mee, ik ben te moe om vrolijk te kunnen zijn of om ook maar iets te gaan doen.
Morgenavond m'n eerste quilt-les.Ik hoop maar dat ik me morgen wat minder moe voel en dat ik me wat kan concentreren.
Anders ben ik gewoon de domste van de klas...hahahahaha, moet toch iemand zijn?
En ik heb een goede reden, kunnen ze niet weten of ik altijd dom ben of alleen nu..hahahaha.

3 opmerkingen:

  1. Ik houd mij wijselijk stil

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoop dat je je wat goed voelt en een hele fijne en gezellige quiltles hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. drie maal is scheepsrecht. ik word elke keer door de computer eruit geknikkerd en dan gaat het berichtje weg die ik wil versturen. Wees lekker boos dat geeft ruimte, geef toe aan je moeheid, doe ik ook. wees maar eens lekker negatief, straks ben je weer wat vrolijker, ik weet dat je een vechter bent. gineke

    BeantwoordenVerwijderen