maandag 17 oktober 2011

Tot nu gaat het goed.Nog geen erge pijnaanvallen gehad,alleen m'n darmen doen wat vervelend maar dat hoort erbij.
Ik moet nu ook 's middags gaan rusten, echt in bed gaan liggen.
En het gekke is dat ik nu pas door heb hoe moe ik eigenlijk ben.
Ik vind het wel jammer van de tijd maar ik luister toch maar goed naar mijn ,, opdrachten,,. hahaha.
Afgelopen vrijdag heb ik ook weer een mugascan gehad en later deze week moet ik bellen wat de uitslag is.
Als de score nu eens 50 zou zijn....dan mag ik beginnen met de herceptin....
Verdere hartonderzoeken hebben laten zien dat mijn (lief) hartje ( liefdevol benaderen he? ) het goed/prima doet.
Het is alleen de hartpomp die moeilijkheden vertoont.
Dit vind ik wel een hele geruststelling hoor.
Mijn vingers tintelen en zijn wat raar met het vasthouden van b.v. mijn breinaaldjes.
Regelmatig zijn ze te zwaar en belanden ze op de vloer.Maar zolang ik nog kan breien en de naaldjes kan pakken vind ik het prima.
Over 6 weken heb ik alweer mijn laatste chemo!!!!!!
De herceptin is geen chemo dus kan ik dit schrijven.
Ik moet dan wel iedere 3 weken naar het ziekenhuis voor de behandeling .
Ik heb ook een geweldig lief zacht vachtje over mijn hoofd en iets minder leuk, kin bakkebaarden. hahaha.
Nee hoor, ik ga wel weer haren wegplukken, ben allang blij dat het weer terug komt.
Op mijn hoofd word ik witter (denk ik) dan dat ik was.Tegen de kleinzoons zeg ik dat ik nu een wit kuikentje word.Moeten ze steeds even mijn zachte haartjes voelen, zo schattig!

2 opmerkingen:

  1. wat fijn om te lezen dat het redelijk goed gaat (naar omstandigheden dan). en wat goed van je dat je echt gaat liggen. Doe dat maar want die rust heeft het lichaam wel nodig. Nu maar hopen dat die 6 weken snel voorbij zullen gaan.
    veel succes met de uitslag van de scan. ik zal voor je duimen dat het een goed resultaat is.
    veel liefs, esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn om te lezen dat het goed met je gaat we duimen voor je dat de score 50 is sterkte en een dikke knuffel

    Gemma

    BeantwoordenVerwijderen