woensdag 12 oktober 2011

Daar ben ik weer.

Naar een paar dagen niet goed te zijn geweest ben ik weer in staat om positief iets te schrijven.
Ik vind dit heel belangrijk omdat ik wat aan het wegzakken was door die hartpomp-toestanden.
Van de chemo ben ik best twee dagen ziek en erge pijn maar anders ziek dan bij de AC kuren, minder heftig gelukkig.
De pijnen zijn niet leuk.Ik heb nu, op advies van de arts, tramadol samen met 2 paracetamols geprobeerd en dat haalde wel de erge piek van de pijn eraf...gelukkig.
Gisteren vweer naar de cardioloog en daarvoor een hart-echo laten maken.
In het begin was mijn hartpomp slecht tot matig.
Nu is mijn pomp matig tot redelijk.Het gaat de goede kant op.
Gisteren ook een bloedonderzoek om de kracht van het hart te controleren en die was goed...gelukkig!
Nu binnen een week nog weer een MUGA onderzoek en dan wachten we maar weer af.
Ik ben nu zover met die hartperikelen dat ik het ook maar over mij heen laat komen.
Het is wel veel ziekenhuis-bezoeken maar dat is dan niet anders, het moet gewoon.
Ik voel mij goed, vrijdag a.s. alweer de 5e chemo van de nieuwe serie, het schiet dus mooi op.
Volgende week zit ik alweer op de helf , jippie. hahaha.

3 opmerkingen:

  1. wat gaat dat alweer snel zeg.(teminste voor mij als buitenstaander)
    wel erg om te lezen dat je zoveel pijn moet lijden.
    ik hoop dat het niet altijd gaat blijven tijdens de kuren maar dat het ook wat minder gaat worden.
    en wat fijn dat je hart de goede kant op gaat. goed nieuws is altijd leuk toch.
    alvast heel veel sterkte voor vrijdag en de dagen erna.
    heel veel liefs en knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super dat het weer beter gaat
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Catharina, ben een tijdje niet op bezoek geweest. Lees dat de kuren toch tegenvallen. Hopelijk blijft het goed gaan met je hart en kun je ook de andere kuur beginnen. Veel sterkte hoor. Het valt niet mee als de dingen tegen zitten.

    BeantwoordenVerwijderen