vrijdag 11 november 2011

Zal ik nu eens heel eerlijk zeggen hoe ik mij voel????
Niet prettig , sprak zei netjes.
Gisteravond overgeven, vanmorgen diaree en tot overmaat van ramp geen chemo.
Ik had al gebeld dat ik mij niet lekker voelde maar ik moest toch maar komen.
De arts-assistent heeft mij na gekeken en wat betreft het ,, buikgriepje,, stond de chemo niet in de weg maar mijn handen....
Ik kan geen sokken breien, zelfs dat wol doet mij pijn aan de vingers.
Ik laat van alles vallen, ze , mijn handen en vingers, laten het afweten.
Dus...geen chemo. Eerst a.s. donderdag een gesprek met mijn oncoloog en dan maar afwachten hoe het verder gaat.
De resterende 4 chemo's moeten misschien aangepast worden.
Mag ik dan nu BALEN???
Elke keer probeer ik maar zo positief mogelijk te blijven maar ik vind het nu wel weer poep.
Mijn velletje op de handen gaat stuk, verdraag geen kou of hitte.Moet precies de juiste temp. zijn.
Constant korsten in mijn neus met verstoppingen die je dan weer weg moet snuiten en waardoor ik weer een bloedneus krijg en bloed in de keel wat smerig is omdat je dat weer doorslikt...poep dikke poep.
Zo dat lucht redelijk op.
De zon gaat schijnen maar ik kruip even m'n bed in, heb het helemaal gehad met die stomme rotkanker.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt dan al zo'n kl**** ziekte en dan mag er ook helemaal niks goed gaan.
    Wat leef ik met je mee.
    En je houd je nog netjes hier.
    knap hoor.
    ik had er al heel wat woorden uit gegooid al zou ik dat ook niet op het web zetten maar wel denken.
    Ik hoop dat er donder goed nieuws komt.
    veel beterschap en rust lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Catharina
    Natuurlijk mag je balen, gooi het er allemaal maar uit opkroppen heeft geen enkele zin.Ik vind het zo naar voor je dat alles weer zo tegenloopt en je ook zo rot voelt.Ik wens jou en je man weer veel sterkte en hoop op betere berichten van jou.
    Lieve groeten van Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ga maar lekker te keer hoor! schelden kan ook opluchten. lieverd elke dag stuur ik een gebedje naar boven voor jou. dat heb je nu zeker nodig. kusje en een knuffel gien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, zit zelf ook niet lekker in m m vel. bij mij zijn het de voeten die niet willen.
    denk aan je
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen