dinsdag 15 november 2011

Met de buikgriep gaat het gelukkig weer goed. Maar die vingers van mij.....
Ik ga zo maar even borduren want breien wil slecht.
Ik heb het gevoel dat ik hele strakke handschoenen om mijn vingers heb wat vreselijk gaat irriteren vooral bij de nagels. Nee, niet leuk.
Koud blijven ze ook , van binnen dan want de buitenkant voelt gewoon warm.
Wat mij ook een beetje gaat vervelen is die vreselijke vermoeidheid.
Het is nu 19.00 uur en het liefst zou ik weer m'n bedje in kruipen.
Nou ja, niet zeuren ik ga maar even borduren.

1 opmerking:

  1. wat vervelend is dat zeg dat je niet eens meer gewoon kunt handwerken.
    ik hoop dat het snel beter mag gaan met je handen.
    Alvast veel succes morgen bij de arts.
    En rust wel lekker uit dat helpt wel het hestel ten goede
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen