zondag 5 juni 2011

De volgende fase heeft zich aangediend.
Bij de post bericht dat ik de 15e moet komen voor een informatiegesprek en de 22e krijg ik m'n eerste kuur.
Voor mij was dit nog ,, ver,, weg maar nu....het staat vast.
Spannend, heel spannend.
Ik dacht dat ik wel een week niets zou hebben, maar dat gaat dus niet door.
Iedere week blijf ik naar het ziekenhuis gaan tot de chemokuur. ( beter dan iedere dag he? )
Mijn arts had dit wel verteld omdat je anders misschien gaat afhaken w.b.de chemokuren omdat alles ,, dood, gestraald is en je je goed voelt.


Eerst dinsdag de hartpompfunctie-onderzoek en vrijdag de uitslag.
Daarna maar de volgende stap nemen.

2 opmerkingen:

  1. kom op hoor, ook hier zul je door heen komen, je bent een knokker. bidden blijf ik toch wel voor je doen. Gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel fijn dat de bestraling nu achter de rug is.
    maar dat is idd wel snel.
    ik denk dat de arts wel gelijk heeft.
    nu zit je nog in dat ritme van ziekenhuisbezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen