zondag 26 juni 2011

een kort berichtje

om jullie te laten weten dat ik er nog ben.
afgelopen maandag was een hele zware dag.
Ik ben 9 uur en 10 min. in het ziekenhuis gewest, de enen na de andere trauma moest voor mij aan geholpen worden. Ik vind het een pijnlijke opereatie.

Woendag m'n eerste chemo.Toen ik thuis kwam werd ik al ziek en nu knap ik een klein beetje op.
Het is voor mij ( misschien vanwege mijn maagproblemen) heel zwaar. Ik voel mij nu zo slap alsof ik moet herstellen van een hele zware griep.

6 opmerkingen:

  1. Wat naar allemaal voor jou ik wens jou heel veel sterkte in de komende tijd.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat erg zeg.
    Hebben ze dan geen andere medicijnen zodat je er niet zo ziek van bent?
    gewoon vragen hoor want ik hoorde dat een mevrouw hier uit de buurt ivm haar suiker gelijk goede medicijnen heeft gehad en bijna nergens last van heeft gehad.
    de sterktes kunnen natuurlijk afwijken maar zo ziek hoef je tegenwoordig vlg mij niet te zijn.
    Veel beterschap en ik hoop dat de vlg beter gaat.
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoals gewoonlijk blijf aan je denken
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van mij ook een hele hele dikke knuffel en ik blijf aan je denken

    BeantwoordenVerwijderen