vrijdag 3 juni 2011

Klaar!

Hoofdstuk twee is afgesloten, tenminste de bestralingen.
Ik moet nog wel voor controle in het UMCG terug komen, over vier weken.
Nog twee weken werken de bestralingen door en ik hoop zo dat mijn borst het tegendeel gaat laten zien van wat de arts heeft gezegd.
Valse hoop denk ik, ze doet nu al zo'n pijn.
Het is net of er huid uit elkaar wordt getrokken in mijn oksel.
Echt niet leuk meer.
Ik ben nu ook vreselijk moe.Ik was ook zo emotioneel tijdens de bestraling, de tranen rolden over mijn wangen en ik kon ze niet weg vegen want je mag je totaal niet bewegen.
Ik ben blij dat dit achter de rug is, heel blij.
Jan en ik hebben samen mijn dossier bekeken.
De aantal cm. dat ze weg hebben gehaald was best heftig.
Nou ja, het zal allemaal wel, ik ga nu uitrusten.
Ik ben het even zat.

Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. En dan nu maar even uitrusten! Mooi dat deze fase er (al) weer op zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Catharina, wat ben ik blij voor je dat de bestralingen klaar zijn. Kan me goed voorstellen dat je het zat bent.En de emoties horen daar bij. Moest wel lachen om je logje van een paar dagen terug over het roodborstje en de andere opmerkingen. Rust lekker uit nu. Niet meer elke dag op pad. fijn weekend met weinig pijn.

    BeantwoordenVerwijderen