dinsdag 28 juni 2011

Vandaag gaat het gelukkig weer iets beter, al slaap ik zowat de hele dag.
Maar er zit weer brood in m'n maag met lekkere kaas...heerlijk.
Ik ben ruim twee kilo afgevallen in deze 6 dagen dus mag ik wel lekkere kaas op m'n broodje doen.
De PAC is nu ook minder pijnlijk, ik ben wel weer tevreden.
Morgen weer een dag die nog weer beter is dan vandaag.

Bijverschijnselen?
Erge spierpijn, huid opzij in mijn gezicht gaat stuk, net acne, nog nooit gehad. Ik kom dus in mijn tweede jeugd.
Mijn haar begint aardig los te raken maar nog geen plukken in mijn handen dus dat laat ik nog even fijn zitten.

Ik lees mijn berichtje maar even terug want de vorige was qua Nederlandse taal niet zo geslaagd he? hahaha.

Dames en heer, sterkte in deze hitte en geweldig dat ik weer berichtjes van jullie mocht lezen.
Dikkes kus van mij!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, acne???? Das wel heel maf. Straks wordt je papa's jonge bloempje hahaha.
    Ben blij dat je je wat beter voelt.
    Hou van jou, een heleboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k'ben blij dat je je al wat beter voelt ;)

    Veel sterkte

    Mvg Sarah

    www.borduurwerkensarah.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees je derichtje nu pas. maar wat ben ik blij om te lezen dat het weer wat beter met je gaat.en snoep maar lekker hoor want je moet niet al te veel gaan afvallen. veel sterkte nu en blijf het lekker rustig aan doen.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen