donderdag 7 juli 2011

Geluk hebben....

Gisterochtend moest ik voor controle naar het UMCG.Hier heb ik de bestralingen gehad.
Ik weet dat je 5 jaar lang ook naar dit ziekenhuis moet blijven gaan voor controles maar mijn lieve arts vindt dat onzin.
I.p.v. een half jaar ertussen vindt zij een jaar prima omdat ik ook zoveel word nagekeken in mijn eigen ziekenhuis.
Na dat jaar vind zij dat ik dan alleen maar meer naar het Martini ziekenhuis hoef te gaan dus nog 1 controle volgend jaar bij haar dan is het hoofdstuk UMCG afgesloten..
Natuurlijk ben ik het helemaal met haar eens. hahaha.
Dat was een leuke verrassing voor mij.

Verder is het echt genieten van alles,ik genoot eigenlijk altijd al van alles maar nu nog veel meer.

3 opmerkingen:

  1. ben blij dat het nu goed gaat met je, geniet er maar van
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn nieuws zeg.
    Dat scheelt heel veel ziekenhuisbezoekjes.
    Als je bij de andere ziekenhuis ook in de gaten gehouden wordt is het natuurlijk onzin.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga voor de laatste keer 23 september heen, krijg ik ook de uitslag van de genealogie.
    gien

    BeantwoordenVerwijderen