dinsdag 5 juli 2011

mijn.....

...vette buik schud heen en weer van het lachen Lia...hahahahahaha.Joh, dat wij e;lkaar daarvan kennen.hahahaha.

Ellen, ik brei wat en borduur wat, vooral toch wel borduren.
En..ik lees nu weer vrij veel, dat geeft heerlijk afleiding.Ik heb nog zoveel boeken liggen die ik wil lezen, dat doe ik dus nu.

Vanmiddag om half drie is het leed geschied....mijn haar kan ik met grote plukken van mijn hoofd pakken.
Straks als Jan komt de tondeuze erover, weg ermee.
Ik zat al een tijdje 's morgens op mijn kussen te kijken, tussen door steeds even voelen enz.Ik was er toch wel mee bezig en nu is het zover.
Gelukkig, ik ben er wel aan toe en het zou toch gaan gebeuren.
Ik heb al leuke kleren klaar gelegd voor vanavond , we gaan even naar Wilhelmina en Maarten een wijntje drinken.
Ben ik ook direct buiten geweest.
Wel spannend hoor, lelijk denk ik zo'n kale kop.

Lia zal ik er gewoon met een watervaste stift krullen op gaan tekenen?????

6 opmerkingen:

  1. Ik kan wel een muts voor je haken met allemaal dreads eraan, kun je dat een keer uitproberen, hoe je dat staat. Maak ik de muts in de Jamaica kleuren uiteraard. Of ik vraag gewoon even vanavond aan 1 van de mannen waar ik langs moet fietsen naar Ian zijn school voor de rapport bespreking. Die dragen zulke mutsen, knip ik gewoon wat dreads af, ze hebben genoeg, was die even voor je uit en naai die er dan aan. Goed idee???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat te denken aan een lijmpistool, plukken stro.....geen kip die het verschil zal zien.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi, ik zie het al helemaal voor me.
    maar ik denk dat het vooral wennen is om jezelf kaal te zien.
    heel veel sterkte met het scheren want dat zal best moeilijk zijn.
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. best een goed idee om met een stift krullen te tekenen heb je nog nooit gehad.
    ik wens je heel veel sterkte vanavond met het scheren. geniet van jullie wijntje.
    kom binnenkort even langs.

    heel veel groetjes gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gineke gaat met Lia mee, we kunnen ook wel haver doen. zitten wat meer pluimen aan. Maar eerst mag ik een kus geven op je kale koppie, heb geen zin in al dat gras in mijn mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb nog een chemoturban liggen die ik gemaakt heb, maar die ik uiteindelijk nooit heb gedragen. Vond het een mooi patroon. Patroon staat op Ravelry. Als jij hem wilt hebben, stuur ik hem aan je op.
    Fijn dat je je weer een beetje beter voelt. En dat haar, och het groeit echt weer terug.
    Sterkte maar weer voor vandaag1

    BeantwoordenVerwijderen