zaterdag 23 juli 2011

Wat moet ik zeggen?

Zo lief zoals jullie meeleven.
De tweede kuur was heel zwaar, erger dan de eerste.
Misschien ook doordat ik de meeste tijd alleen ben geweest en daardoor niet zo goed voor mijzelf heb gezorgd.
Jan moest werken en Wilhelmina is met Vakantie.
En omdan zelf uit bed te gaan om drinken of iets te eten te pakken, waar ik toch al geen zin in had, is dan moeilijk.
Het gevolg, meer tijd nodig om te herstellen.
Gelukkig gebeurt dit niet weer.
We hebben nu vakantie dus is Jan thuis bij de volgende kuur , volgende week alweer.
De vierde en hiep hoi de laatste van deze zware serie is Wilhelmina weer bij mij.
Ik ga jullie niet lastig vallen met de bijverschijnselen e.d. dus zeg ik... de volgende is over de helft, dan nog 1 te gaan.
Zo sleep ik mij hier maar door.
Ik weet dat de Here Jezus bij mij is en nog veel erger heeft geleden dan ik.
Ik blijf vertrouwen op Hem die mij wil helpen.

8 opmerkingen:

  1. dank je wel voor je mailtje. Kom op laiverd, nog twee te gaan. Blijf aan je denken, en blijf voor je bidden.
    Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het erg moeilijk soms om dit te lezen omdat ik mijn moeder kwijt ben geraakt door deze rotziekte.
    ik kan alleen net zo hard als de rest hier voor jou bidden dat je je door deze tijd heen slaat, heel veel sterkte en een dikke kus van Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het knap dat je zo positief blijft ... De helft zit er op, nog twee te gaan. We denken aan je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi catharina, ben zo nieuwsgierig dat ik jouw blog ook heb. Zo blijf ik een beetje op de hoogte hoe het met je gaat. Je moet lekker je energie besparen voor heel veel dingen, en doe alleen de dingen waar je zin in hebt en waar je wat van terug krijgt. Heel veel beterschap. En laat je maar lekker verwennen door alle lieve mensen om je heen. Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jij je vertrouwen heb gesteld op Hem.
    Inderdaad in zijn hand ligt jou levenslot.
    Begrijp dat je ernstig zieke bent.
    Ik wens je Gods zegen toe in de ze moeilijke tijd.
    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Catharina, wat zwaar voor je allemaal. Denk vooral aan jezelf en probeer goed voor jezelf te zorgen. Hou de moed er in hoor kanjer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat vervelend zeg dat je zo ziek bent geweest.Ik had al wel zo'n vermoeden want anders hadden we al wel eerder wat van je gehoord. Doe het rustig aan en geniet toch een beetje van de vakantie al zal dat moeilijk zijn. Alvast veel sterkte met de volgende kuur en ik hoop dat die beter valt dan deze.
    heel veel liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen