maandag 11 juli 2011

Na een druk maar heel gezellig weekend moet ik mij toch maar weer voor gaan bereiden op de volgende chemo.
Morgenvroeg komen ze bloedprikken en als de waarden goed zijn , wat ik wel denk want ik voel mij prima, gaat woensdag de tweede chemo erin.
Met voor bereiden bedoel ik dat ik even een stap terug doe en goed uitgerust wil zijn voor a.s. woensdag.
Ik kan niet zeggen hiep hiep hoi maar ik wil graag zo snel mogelijk deze vier nare chemo's achter de rug hebben dus vind ik het ook niet heel erg naar.
Ik leef bij de dag en vertrouw op God.

9 opmerkingen:

  1. Zal in ieder geval aan je denken woensdag. En het vertrouwen op Hem is de beste manier, niet waar.
    Gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk ook aan je vooral weer woensdag,
    hoop had het deze keer wat beter met je gaat.
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch sterk zeg.
    Die vorige was niet prettig en toch ga je er in met goede moed.
    meid ik neem mijn petje voor je af.
    Houd moed en hij zal er voor je zijn ook al denk je soms van niet.
    Hij zal je dragen als het nodig is.
    Alvast veel sterkte voor woensdag en de dagen erna.
    heel veel liefs.
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte voor de komende dagen.

    Lieve groeten van Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel sterkte woensdag denk aan je en ik hoop voor je dat het deze keer mee valt duim voor je.

    knuffel van Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte voor de komende woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Catharina, ik lig net in bed en moet weer even aan je denken. Ik hoop dat het goed met je gaat na je 2e chemo. Veel sterkte Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is al een paar dagen stil hier ,,denk dat je goed ziek bent dus even een knuffeltje dat je weet dat we aan je denken ,,
    Liefs je blog vriendinnetje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zat net te denken dat ik al een tijdje geen blogje van je gezien had en wilde je dus een berichtje doen.
    Ik hoop dat je snel weer wat beter bent na de chemo maar ik denk ddordat we je niet zien dat het zwaar is gevallen.
    Heel veel sterkte en beterschap en rust lekker uit.
    Ik zie je wel weer verschijnen als je er aan toe bent.
    Heel veel liefs.
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen