zondag 3 juli 2011

Heerlijk

Heerlijk is het vandaag.Ik heb uitgeslapen en een fatsoenlijk ontbijtje gehad.
Die lieve man van mij neemt iedere keer weer wat extra lekkers mee.Deze keer Vifit gele vruchtendrank, lekker joh!!!
Broodje met kaas en een heerlijk kopje thee ernaast.
Wat kun je extra genieten van een ontbijtje als het je zo heeft tegen gestaan.
Ik ga me zo lekker douchen en aankleden en dan gaan we naar onze kinderen met kleine Mauro.
Zo fijn, er even tussen uit.

Jullie allemaal ook een fijne dag gewenst!

dikke knuffel van mij.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Catharina.
    Goed om te lezen dat jij je vandaag zo goed voelt.
    En dat het ontbijt je goed heeft gesmaakt.
    IK wens jullie een goede en gezellige zondag verder met de kinderen.
    Sterkte verder groetjes liefs Hetty,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    fijne dag nog en geniet van je goede dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo blog vriendinnetje wat ben je toch moedig ,,en wat een heerlijk mannetje heb je toch die zoveel voor je doet ,,
    Geniet weer van je goede dagen
    Dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed te horen dat het in ieder geval vandaag beter gaat en dat je zo genoten heb van je ontbijtje, heel fijn voor je.
    Hopelijk was de rest van de dag er ook een met een zonnig randje.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat we weer een opgewekt bericht van je kregen!!!

    Groeten van Veronique

    BeantwoordenVerwijderen