zaterdag 2 juli 2011

Mis

Gisteren voor het eerst weer normaal gegeten en...ik heb het geweten afgelopen nacht.
Wat heb ik een diaree gehad, tot half vier vanmorgen mocht ik vertoeven in de badkamer.
Vandaag maar weer rustig aan doen met...lange vingers, kopje thee enz.
Ik vind dit echt niet leuk, wetende dat ik maar 1 1/2 week heb voor de tweede kuur gaat komen.
Het goede is dat ik bij de tweede kuur weet hoe ik mijn medicatie moet gebruiken en dat ik weet hoe ik moet eten en drinken zodat dit alles niet weer gaat gebeuren.
Het zal allemaal wel goed komen, ik ben tenslotte niet alleen.
Jan is zo lief om bij de volgende kuur 3 dagen vrij te nemen.
Wilhelmina gaat met vakantie en om nu alleen thuis te zijn lijkt mij niet zo fijn aangezien ik een vreselijk zielige huilebalk ben als ik mij erg misselijk voel en moet braken.
Ach, alles sal regkom.

4 opmerkingen:

  1. wat vervelend voor je dat het allemaal zo lang duurt voordat je je weer wat beter voelt. het is te hopen voor je dat de volgende wat beter gaat, maar ik denk aan je en leef met je mee.
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid wat balen! En toch gaat het je lukken! Luister naar je lijf elke dag opnieuw en slik wat je nodig hebt....
    We bidden voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. denk elke dag aan je hoor, en bidt elke dag voor je
    gien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan kom ik wel langs. Ik heb bijna vakantie en nog maar een paar dienstjes. We kunnen dan de karaokeversie van Oh Happy Day gaan zingen. Daar word je wel weer vrolijk van.

    Kus Lia

    BeantwoordenVerwijderen