donderdag 28 juli 2011

Heerlijk

...om vakantie te hebben.
Jan is aan het klussen, waar ik heel blij mee ben, en moeders zit lekker in de tuin te borduren. Er zijn altijd van die kleine klusjes die blijven liggen he?
Kleine schilderklusjes is hij nu aan het afmaken, en
voor het huis heeft hij een prachtige grote bloembak gemaakt met een open scherm waar twee hortensia's in staan en klimrozen. Zo mooi!
Ik denk dat ik last van een maag-darm virus heb gehad...een tussendoortje hahaha...maar sinds vanmiddag knapt dat een stuk op. Ook ben ik vanaf de eerste chemo al verkouden ( misschien daarvoor wel al) wat nu los komt.Ik kan beter een zakdoek onder m'n neus gaan plakken.
Gisteren heb ik belachelijk veel geslapen, wat ik misschien toch nodig heb gehad.
Nu maar hopen dat mijn maag beter is voor woensdag a.s. Dat zou ik wel een fijn cadeautje vinden.

Ik ga nog even genieten van het heerlijke weer, tot gauw.

3 opmerkingen:

  1. fijn dat je weer even op je blog bent, en te horen dat het nu wat beter gaat.
    geniet maar lekker van alle mooie dingen.
    dikke knuffel jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi dat je weer wat opknapt. blijf aan je denken hoor. Lekker genieten van alles.
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de chemo kreeg ik loopneuzen omdat je neushaartjes ook verdwijnen. Met name als ik ging eten... Is dat misschien wat je hebt?
    Sterkte hoor!
    Erry

    BeantwoordenVerwijderen