zaterdag 30 juli 2011

Zou ....

...best kunnen Erry ( w.b.t. de neushaartjes) maar volgens mij heb ik het de hele dag door.Het is net of ik extra last heb van mijn hooikoortsverschijnselen.
Wat heb je mij weer een prachtige kaart gestuurd , Erry, dank je wel lieverd!

Vanmorgen zijn we ,, op de koffie,, gegaan en pas om 15.00 uur weer naar huis.
Met meerdere famieleden waren we bij elkaar...eo gezellig!!!
Terwijl we thuis naar binnen willen gaan komt een ( ver) buurvrouwtje even kijken hoe het met mij gaat, zo lief.
Zelf is ze klaar met de behandelingen na ook borstkanker te hebben gehad.
Nog zo'n jong vrouwtje, midden dertig denk ik .
Maar...zei heeft hetzelfde gehad als ik en volgens haar zeggen kent ze nog meer mensen die het ook zo hebben gehad.
Ik heb het over een week ziek zijn na de chemo.Ik voelde mij al helemaal een zwakkeling die zich niet ergens tegen kan verzetten maar dat is dus niet zo.
Fijn te weten dat ik toch ,, redelijk,, normaal ben.
Ja, ik weet van Erry dat het van bed naar de stoel slepen is en weer terug.
Maar, daar kom ik, mijn vriendin was maar drie dagen ( volgens haar beleving) ziek en dan ging ze met haar man weer even winkelen. Kort, ze was wel heel moe natuurlijk.
Daardoor dacht ik dat ik misschien wel een zwakker persoon zou zijn , wat ik dus niet wil wezen.
Wat een gebla bla bla he?
Ik hoop dat jullie iets van mijn gezwam begrijpen , hahaha.

Straks gaan we naar mijn vriendin ( onze vrienden) gezellig even bijkletsen en lachen, heerlijk.

Jullie ook allemaal een fijne avond hoor!!!!

Gemma, je bent een LIEVERD!!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. lieve schat, je bent GEEN zeur. ieder beleeft zijn ziek zijn op zijn manier. Volgens mij heb jij ook zo iets tegen mij gezegd. Elk lichaam is anders, jij bent een week ziek, ja nou en? Wees ziek, ik weet dat je GEEN ZEUR bent. dikke kus en een knuffel van Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je dat NOOIT meer zeggen je bent een hele sterke vrouw zoals je tot nu toe hebt gedaan klasse.
    dikke knuffel Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kul! Iedereen is op zijn eigen manier ziek en er bestaat geen goede of slechte manier. Het getuigt van veel moed om elke dag weer op te staan en door te gaan tijdens dit proces! Soms was ik zo moe, dat ik een bladzij nog niet omgeslagen kreeg.... Hoe mensen gewoon door kunnen gaan ogenschijnlijk is mij in ieder geval een volkomen raadsel.
    En dat druipneuzerige had ik ook de hele dag door, maar vooral met eten. Eerst neus snuiten en dan pas de eerste hap kunnen nemen.
    Zet hem op. So far so good....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe kun je nou zeggen dat je geen sterk mens bent!!! Iedereen reageerd anders op de behandelingen. dus geen vergelijk meer met anderen hoor! Jij doet het hartstikke goed. Ik weet niet of ik dat zo zou kunnen. Hou moed en zorg voor jezelf. Groetjes Marijna

    BeantwoordenVerwijderen