dinsdag 2 augustus 2011

Vanmorgen was de bloedprik-mevrouw er al om 8.00 uur.
Hopelijk krijg ik geen bericht vanmiddag dan kan morgen de derde chemo erin.
Daarna is het maar een keer meer en ben ik klaar met deze eerste serie.Daar zie ik zo naar uit!
Ik zit heerlijk met m'n korte stekeltjes ( wat er nog op zit) in de tuin.
Ik had m'n mutsja op maar het was zo warm op m'n hoofd .Ik heb deze maar even uitgewassen en die hangt nu op de lijn te drogen.
Het voelt lekker zo'n bijna kaal koppie in de wind...heerlijk...hahaha.
Als ik weer een poosje afwezig ben dan weten jullie waarom.
Tot , hopelijk, gauw.

4 opmerkingen:

  1. heel veel sterkte weer voor morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tuurlijk is je bloed goed!!! morgen de derde en dan nog eentje. Lieverd zet hem op, zal zeker morgen met mijn gedachten bij jou zijn. Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je veel sterkte de komende dagen en hoop dat je deze keer iets minder ziekt wordt. We denken allemaal aan je. Sterkte!
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes vandaag en de komende dagen.
    ik hoop dat je herstel sneller en beter is dan bij de vorige kuur.
    maar je hebt geluk dat je mannetje er nu is.
    hopelijk tot snel
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen