vrijdag 19 augustus 2011

Ik ben gewoon grieperig geweest.
Het gaat vandaag gelukkig weer een stuk beter.
Ik ben verkouden geworden dus hang ik nergens meer tegen aan.Ergens tegen aan hangen kan je je zo ziek van voelen he?
Ik blijf wel moe hoor.Als ik ga liggen slaap ik ook. hahaha.
Schreef ik niet dat ik al 4 nachten had wakker gelegen????
Gelukkuig is daar nu geen sprake van. hahaha...heerlijk.
Vanmorgen zijn ze weer geweest bloed te prikken en als ik niets hoor krijg ik maandagochtend om 10.00 uur mijn laatste AC kuur. Hiep hiep hoi!!!!!
Zijn er alweer bijna drie maanden voorbij.
Op naar de volgende drie maanden kuren.Dit worden wekelijkse kuren, iedere vrijdag, de P+T Paclitaxel= Taxol en Trastuzumab = Herceptin.
Deze twee zijn echt doel gericht voor mijn borsten.
Heeft mijn hele lichaam niet meer van te lijden en zal mij daardoor ( denk ik ) ook veel beter gaan voelen.
Een mooi vooruitzicht lijkt mij zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten