maandag 15 augustus 2011

We hebben een heerlijk weekend gehad maar de vruchten zijn zuur.
Ik ben zo afschuwelijk moe .
Bij alles wat ik doe moet ik tussendoor eerst weer bijtanken en dan het volgende te doen klusje.
Vanmiddag moest ik naar een vreemde tandarts omdat ik iets geks voelde aan mijn gebit en ik wil geen verrotte toestanden in mijn mond.
Gelukkig was er alleen maar tandsteen los gegaan dus tandsteen verwijderen en even alles polijsten is het weer mooi glad in mijn mond.
Mijn mond doet erg zeer kan amper kauwen.Dit hoort bij de behandeling tegen borstkanker, zei deze tandarts.Daarom moet alles zo glad mogelijk blijven.
Fijne tandarts.Het is dat die van mij ook zo leuk is anders zou ik overstappen.
Ik ga nu hangen en wachten tot ik naar bed kan gaan en hopen dat morgen mijn lichaam iets meer energie heeft.

1 opmerking:

  1. Fijn om tehoren dat een een lekker weekend hebt gehad en nu lekker uitrusten ,,,
    Knuffel carla xxx

    BeantwoordenVerwijderen