donderdag 4 augustus 2011

Vandaag heb ik een gewone, fijne dag gehad.
Ik snaai wel veel in die heerlijke zoute stengels die je ook in kaas-smaak kunt kopen.
Veel drinken lukt ook.Dan gaat de troep eerder uit mijn lichaam.
Wilhelmina is weer thuis en langs gekomen met Maarten. Super.
Ze heeft mij een prachtige breitas, 4 bolletjes sokkenwol en de autobiografie van Catherine Cookson cadeau gegeven. Wat een verwennerij he?
Vanmiddag belde ook nog iemand van de Bellingwolde breigroep, zo leuk.
Doet mij iedere keer weer goed als ik merk dat er mensen aan mij denken, en dat gebeurt heel veel hoor.
Gezien alle kaarten die ik heb liggen in mijn speciale mand en hoor hoeveel mensen er voor ons bidden, echt geweldig.
Gistermiddag mocht ik weer alleen op een kamertje.Ik heb niets met een zaal, dat verplicht mee moeten luisteren en praten, nee niets voor mij.
Ik had een borduurwerk meegenomen en Jan zat wat te lezen en dan is de tijd zo voorbij, lekker rustig.
Ik heb gevraagd of ik de volgende kuur twee dagen eerder mag.Nou dat is totaal geen probleem.Het is juist heel belangrijk dat de leuke dingen gewoon doorgaan werd er gezegd.Fijn he? Nu maar hopen dat mijn bloedwaarden dan ook goed zijn, deze worden dan vier dagen eerder geprikt dan normaal i.v.m. een tussenliggend weekend.
Wij hebben n.l. een 50 jarige bruiloft van een hele lieve oom en tante van mij waar ik dolgraag naar toe wil.
En als ik de kuur twee dagen eerder krijg ben ik ook twee dagen eerder op de been en kan ik er ook naar toe.
Wiet weet, komt het goed.
Zo dat is het voor nu.Ik weet niet hoe het morgen is maar daar kom ik weer: Leef bij de dag en vertrouw op God.

2 opmerkingen:

  1. Komt allemaal goed, weet zeker dat je bij het jubileum aanwezig zult zijn!
    Ik hou heel veel van je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een positief bericht weer van jou,maakt me helemaal blij!!!

    Lieve groeten van Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen