woensdag 31 augustus 2011

Ik heb niet zoveel te vertellen, alleen de gebruikelijke kwaaltjes.
Moe, gewoon belachelijk en mijn maag doet het deze keer niet zo goed.
Niet dat ik ziek ben maar ik kan maar hele kleine beetjes eten.
Mijn mond, binnen en buiten kant, is ook weer aan het plagen maar ja, het hoort erbij! Oh ja, ik ben ook wat langer geel deze keer.

Ik heb ook heel leuk nieuws.
Onze kinderen hebben in Lelystad hun huis verkocht en ze komen 25 sept. naar ons in Veendam.
Eerst ong. 6 weken bij ons in want hun nieuwe woning is dan nog niet vrij.
Ik ben zo blij!!!!!!
Kan ik gewoon even lopend naar mijn dochter..hahaha ( en haar gezin natuurlijk).
De jongens, mijn kleinzoons in de buurt te hebben...super.
Ian is 4 jaar en die stond gisteren mij heel ernstig aan te kijken.
Ik had net een dikke knuffel van hem gehad.
Zegt hij, ,, Nanna, hoe is het met jouw borst? "
Ik heb hem het litteken ( wat nu een mooi streepje is) bovenop mijn borst laten zien.
Ja, dat is weer goed, volgens hem.
Wat erg lief he? Zo'n mannetje van 4 jaar.

4 opmerkingen:

  1. Nog maar 3 weekjes en dan is het zo ver, woehoe!!!! Ik kan niet wachten. Moet me er echt toe zetten om nog wat te doen aan huishoudelijke klusjes in dit huis. Ik wil mijn nieuwe huis mooi maken, gezellig maken.
    Lekker ventje,mijn zoon! Knuffelkontje is het, heb vandaag ook zomaar al 4 knuffels gehad :-)
    Ik hou van jou, en ik vond je er gisteren goed uitzien (gelukkig)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. snuf,snuf. geweldig voor jullie dat je dochter bij jullie komt wonen. Geniet er van, gien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleintjes zijn al snel te vreden als je ze erbij betrekt.
    als je maar wat zegt om er vanaf te zijn dan gaan ze door omdat ze voelen dat er meer is.
    Wat lekker dat ze dichterbij komen wonen.
    En die weken helemaal dichtbij.
    Geniet maar lekker van die tijd.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk catharina, dat je kinderen ook bij jullie in Veendam komen wonen. Maar eerest bij jullie inhuis begrijp ik! Onze kinderen wonen allemaal in dezelfde plaats waar wij wonen. Dan zie je ze allemaal toch regelmatig. Knap je weer een beetje op? Bijna aan de volgende kuur toe he?

    BeantwoordenVerwijderen