maandag 5 september 2011

He ?????

Als ik thuis ben doe ik altijd mijn mutsja's af.
Het is mij gauw te warm op mijn hoofd.
Wat doe ik dan???
Ja, moeke gaat zitten plukken aan de stoppels die nog wel op haar hoofd staan.
En wat nu??
Het wil niet meer, het doet pijn, de stoppels zitten weer vast!!!!!!!!!!!
Ik kon ze er gewoon uitpakken en nu niet meer.
Zal mijn haar dan nu alweer gaan vastzitten en groeien?
Ik had het weekend al het idee dat mijn haar ( wat er nog wel zit) was gegroeid maar, ach, dat heb ik verdrongen want mijn haar zou pas vanaf dec./januari a.s. weer gaan groeien.
SPANNEND!!!!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Dus het stro begint weer te groeien? Dat komt vast, omdat wij tijdelijk bij jullie komen wonen. Blijdschaphaartjes hahaha. Dan kan ik dreadlocks bij je maken, of je haar invlechten.
    Ben serieus heel blij voor je.
    HVJ, heleboel.

    Van Ian moet ik dit typen:

    Lieve Nana,
    Ik hou heel veel van jou.

    Hij wil nu zelf ook even wat typen voor je:

    olhgyd ian nana opa hnwp bal defrtg


    Hij heeft ian, nana, opa en bal serieus zelf getypt. Ik vertelde welke letter hij moest typen en die zoekt hij op, op het toetsenbord en dan typt hij het. Zijn naam hoef ik niet eens meer te zeggen welke letters hij moet gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen