dinsdag 6 september 2011

Vanmorgen moest ik voor een hartpomp onderzoek weer naar het ziekenhuis.
Wat een verschil met de vorige keer.
Het infuusnaaldje kon direct in de binnenkant van mijn elleboog geplaatst worden, niks geen gedonder, zodat het op mijn pols geplaatst moet worden ,wat nogal naar is.
Daarna ging het zo vlot met de foto's dat de eerste serie al in een kwartier tijd klaar was en de tweede serie nog iets korter. Vorige keer een half uur en een kwartier voor de tweede serie.
Ik hoefde het apparaat ook niet zo naar vlak voor mijn gezicht en vlak boven mijn borst, een fijn afstandje tussen mens en techniek deze keer. hahaha.
Ik kreeg een heerlijke warme deken over voor de start, het is in die ruimte nogal koud.
Al met al was mijn hartslag zo regelmatig dat de computer de foto's snel kon maken.
Ontspanning doet toch veel he?

Morgenmiddag moet ik weer naar het ziekenhuis.Dan hebben we weer een gesprek met mijn arts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten