woensdag 21 september 2011

Ja, ik houd de moed er echt wel in maar ik ben zo moe van alles en zo vreselijk emotioneel.De tranen blijven maar rollen over m'n wangen.Nu is dit ook niet zo moeilijk want de wimpers zijn nu ook weg . Een paar haartjes moeten m'n wenkbrauwen nog voorstellen, verder ben ik haarloos geworden.
Vandaag maar een wenkbrauwen potlood gekocht, kan ik gaan tekenen.
Vandaag twee hartonderzoeken gehad en bij thuiskomst lagen er al weer twee nieuwe brieven voor o.a. een hartecho en gesprek met de cardioloog.

Wat ik ook zo naar vind is dat ik heerlijk ga koken, iets waar ik dan echt trek in heb en dan smaakt het helemaal niets.
Vanmorgen moest ik een reep chocolade eten, na een onderzoek, bah,bah,bah, terwijl ik voorheen het heerlijk vond.

Ik vind het op het moment allemaal even niets, dikke poep.
JA, daar is tie weer POEP!!!!!

2 opmerkingen:

  1. ik lees dit berichtje voor de tweede keer. En weer ben ik van mijn stuk gebracht. Blijf veel aan je denken en voor je bidden. Wil zo graag langskomen en elke keer is er wat nieuws wat er tussen komt. Lieverd hol dien kop ter veur.

    gineke

    BeantwoordenVerwijderen