zaterdag 24 september 2011

mooi bericht.

En bij een mooi bericht valt er toch een last van je schouders af.
Gisterochtend/middag heb ik alweer m'n 6e kuur gehad.
Tijdens de kuur heb ik de cardioloog gebeld voor de uitslag van de laatste twee onderzoeken en het blijkt dat mijn hart zich iets aan het hertstellen is.
Dat maakt mij zo blij!!!!
Kan ik over een poosje toch de paclitaxel er bij gaan krijgen, sprak zij vol hoop!
Het gaat ook een stuk beter dan met de eerste vier kuren, deze zijn niet zo ziek makend en vermoeiend.
Ik had vorige week wel hele heftige pijnen in al mijn gewrichten, het bleef maar als een pingpongbal door mijn lichaam stuiteren, vreselijk.
Paracetamol hielp niet meer.
Dit is wel van deze nieuwe kuur gekomen en ik moet nu ibruprofen slikken.
Doordat ik fibromyalgie heb zijn deze kramp-pijnen heftiger dan als je ,, gezond,, zou zijn.
Ik was al bang dat het tussen de oren zat, soort spanningspijnen.Hoe gek het klinkt gelukkig is het echt.
Ik ben in ieder geval een blij mens en dik tevreden zoals het nu gaat.
Al is iedere week kuren heftig hoor.Daarnaast de cardiologische onderzoeken , ik loop daar in de gangen en heb het gevoel dat ik helemaal niet even thuis ben geweest. hahaha.
We doen het allemaal voor een goed doel ,daar gaat het om.

Fijn weekend en geniet van het mooie weer allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten