woensdag 7 september 2011

niet zo leuk

Vanmiddag naar mijn arts geweest en een fijn gesprek gehad.
Ik was na deze eerste 4 kuren niet gegroeid wat eigenlijk (bijna) niet gebeurt.Van de medicijnen tegen de misselijkheid schijn je behoorlijke eetbuien te krijgen, heb ik gelukkig niet gehad.
Ik had mijn gewicht steeds wel in de gaten gehouden hoor en als ik wat minder pasta's en patat zou hebben gegeten was ik vast en zeker wel afgevallen. hahaha.
Maar ja, dat mocht in principe niet, dus heb ik het goed gedaan.
Mijn bloeddruk was zo goed dat ik er helemaal verbaasd over was. In jaren niet zo'n keurige bloeddruk gehad.
Maar...nu komt het, mijn hartpomp werkt veel te traag.
Gistermiddag tijdens het onderzoek zeiden ze nog dat het nooit gebeurt, nou ik heb het lotje dus wel getrokken.
Verklaart waarom ik zo duizelig en extreem moe blijf.
Nu moet ik op zeer korte termijn naar de cardioloog voor een hartecho en weet ik het wat nog meer. Zij bespreken de situatie samen en dan belt mijn arts mij volgende week woensdag om te bespreken wat we nu verder kunnen gaan doen.
Zoals het nu lijkt mag ik de herceptin kuur niet hebben.
En die is juist voor de eiwitten in de borst waar ik o.a. de kanker van heb gekregen.
Ik moet maar afwachten en zoals ik steeds zeg...per dag leven en vertrouwen op God.

1 opmerking:

  1. wat vervelend zeg.
    kan er ook nog wel bij.
    jij treft het wel weer hoor.
    is het dan nooit genoeg?
    ik hoop dat alles mee gaat vallen en dat je die speciale kuur als nog mag hebben.
    heel veel sterkte.
    ik vind het zo knap dat je toch blijft geloven.
    menig een zou de handoek al in de ring hebben gegooid.
    maar het is wel een houvast.
    blijf geloven dat hij naast je loopt deze weg dan komt het vast goed.
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen