dinsdag 13 september 2011

Ik ben ZOOOO blij.

Gisteren was mijn huisarts hier voor een gesprekje, even zien hoe het met mij gaat.
Vanmiddag gaat de telefoon...Martinie ziekenhuis, cardiologie.
Mijn huisarts had gebeld en die is het er niet mee eens dat ik pas a.s. zaterdag de onderzoeken zou krijgen of ik vanavond kan komen om 19.00 uur.
JJJAAAAAAA ik kom al moet ik lopend.
Dit zou moeilijk gaan want de bejaarden met een rolator halen mij nu nog in maar goed......
Ik mag vanavond, hiep hiep hoi.

EN....mijn haar groeit echt weer, ik zie het langer worden. Nu nog een paar mm. maar de groei zit er weer in.
Hahahaha, ik ben een zeer gelukkig mens nu!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hahahahaha, hoe blij een mens kan zijn met groeiend haar. En dat bedoel ik positief trouwens. Ik ben benieuwd wat ze allemaal tegen je zeggen. Over 5 min moet je er zijn, spannend!
    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief van C. om te bellen. lees morgen je blog wel weer.

    gien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig zeg.
    Ik hoop dat je onderzoek goed is gegaan.
    Kun je toch wat sneller verder met alles.
    Wat goed van de huisarts zeg.

    BeantwoordenVerwijderen