donderdag 11 augustus 2011

Ja, inderdaad...

mijn kracht komt van mijn Hemelse Vader, Wilma.
Zonder Hem had ik dit niet aangekund.
Door alle gebeden van iedereen, bemoedigingen,voel ik mij steeds weer sterker worden.
Ook heb ik al over de 100 kaarten gekregen die in een mand liggen , te veel om op te hangen he? Ik weet ook echt niet waar ik dit allemaal aan heb verdiend maar het sleept mij er doorheen...ZEKER WETEN.
Mijn dank blijft dan ook zeer groot naar jullie allemaal.

Vanmiddag heeft Jan het bed naar boven gebracht, ik ben er even helemaal zat van.
Als ik wel weer moet gaan liggen ga ik wel even op onze heerlijke bank liggen, die ligt ook perfect.
Of ik zet de strecher neer, ook zo gepiept.
Nu ga ik even boven liggen terwijl Jan op boodschap gaat.
Ik tril vandaag wel heel erg, zowel van binnen als aan de buiten kant.
Even extra bijtank-beurtje.

Ik verander steeds mijn typefouten maar het is om te lachen hoor.
I.p.v. maar schrijf ik aarm , extra wordt eeextra.... Ja, onze Catharina is mooi bezig.
Gisteravond was ik maar weer eens met een sok begonnen, de derde keer geloof ik.
Het lukt nu omdat ik het patroon zelf gefantaseerd heb.Staat het in een boek....vergeet het maar, dringt niet tot mij door.

Goed, ik ga even bijtanken dames.

1 opmerking:

  1. hou die kracht vast bij alles wat nu gebeurt en wat nog gaat komen...
    blijf het wel rustig aan doen want je lichaam heeft die rust wel nodig om te herstellen.
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen