dinsdag 9 augustus 2011

De moeheid is net zo heftig geweest als bij de andere kuren maar alles beter dan zo ziek zijn.
Jullie horen mij dan ook niet klagen.
Het is nog een paar dagen genieten van elkaar dan is de vakantie alweer voorbij.
De tijd gaat zo snel soms angstig snel, vind ik.
Dat betekent dat we van iedere dag moeten proberen te genieten he?
Vandaag schijnt het zonnetje weer misschien vanmiddag even weer buiten zitten.
We gaan vanmorgen nog even op stap o.a. een nieuwe babykamer bewonderen.
Mijn zus en zwager worden binnenkort weer opa en oma en door dit kanker-gedoe ben ik er nog niet weer geweest.
Ik hoop dat jullie ook allemaal nog even buiten in het zonnetje kunnen zitten.

Dikke knuffel.

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat je niet ziek geworden bent deze keer en dat je zin hebt om iets te ondernemen.

    Lieve groeten van Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen