woensdag 24 augustus 2011

Esther.

De volgende kuur is op donderdag 15 september en vrijdag's mag ik dan weer naar huis.
Ik krijg dan weer twee kuren maar dan met een langere tijd ertussen om te zien of ik evt. allergisch op een van de twee ga reageren.
Nu gingen de kuren , met even een zoutspoeling tussen de beide door, direct achter elkaar aan.
Maar dit is maar eenmalig hoor, dat nachtje logeren.

Natuurlijk blijf je naar het ziekenhuis gaan.
Tussendoor weer een muga ( hartonderzoek) en een dag later een gesprek met mijn arts.
Ach het hoort erbij, gewoon ondergaan allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Catharina, wat heerlijk dat je je niet ziekl voelt. en die P+T kuren zijn net speed zegt mijn vriendin! Ben benieuwd hoe ze bij jou zullen gaan. Sterk eerst maar even aan voor je volgende kuren. Die moeheid is ee bekende bijwerking he? Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is vrij snel achter deze zeg.
    Ik hoop dat je lichaam goed gaat reageren en dat je geen reactie krijgt.
    Doe het maar rustig aan want echt bijkomen heb je dus niet.
    Ik had verwacht dat er toch wat meer tijd tussen zou zitten.
    het voordeel is wel dat je er dan wel sneller van af bent.
    Liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen