vrijdag 5 augustus 2011

Zal ik eens wat zeggen?......ik zit gewoon heerlijk te borduren i.p.v. ziek in m'n bed liggen.
Wat GEWELDIG he?
Ik weet echt niet wat mij overkomt, ben zo blij!!!!!
Ik dacht al dat de verpleegkundige afgelopen woensdag zei dat ze mijn medicatie hadden aangepast maar ik twijfelde omdat ze dat vanaf de eerste chemo ook al hadden gedaan. Verleden met maagslijmvliesontstekingen.
Ik geloof nu toch bijna dat ze weer iets hebben aangepast, kan haast niet anders.
Ik heb totaal geen last van mijn maag, voel mij helemaal niet ziek, niet zo huilerig alleen maar heel moe.
Nou dat kan ook niet anders als je weet wat er allemaal in het lichaam gebeurt.
Wat er nog gaat gebeuren, deze dag heb ik weer binnen..hahaha.
Morgen hoop ik weer te kunnen schrijven dat het zo goed gaat.

3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig zeg.
    fijn om te lezen dat het dit keer beter is dan de vorige keren.
    hopelijk dat het zo blijft en dat de volgende ook zo zal gaan.
    en die moeheid.....geef je daar lekker aan over want je lichaam is toch met een hele strijd bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens je nog vele dagen toe zoals deze, ik blijf in gedachten mee strijden, knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joepie!! super. Neem binnenkort kontakt met je voor ik naar Flevofestival ga.
    gien

    BeantwoordenVerwijderen