woensdag 10 augustus 2011

Liesbeth, je hebt helemaal gelijk.

Voor je het weet is deze hele toestand verleden tijd, al vind ik het nog wel steeds een berg waar ik over moet hoor.
Mijn gelaatskleur is nu ook echt een ,, kanker-kleur,,.
Dikke wallen onder de ogen en mijn kale koppie, nee je kunt niet meer twijfelen waar ik voor word behandeld.
Als ik een dagcreme met een kleurtje op doe , die ik normaal gebruik, lijk ik geel, dat is dus ook niets. hahaha. Ogen opmaken wil ook niet vanwege zere ogen, beetje een patientje nu he?
's Morgens moet ik afzonderlijk mijn ogen openen zo vast zitten ze dan, hahaha, gekke dingen hoor door die chemo's.
Misschien dat dit na de volgende kuur weer wat beter wordt, dan is deze zware tenminste klaar.
Maar....ik blijf erbij, de tijd vliegt.Er zijn alweer 7 maanden voorbij sinds de diagnose.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Catharina wat fijn om te lezen, dat je weet waar je KRACHT vandaan komt!!!! Maar evengoed heb ook ik bewondering voor de wijze waarop je met de omstandigheden omgaat. 'k Wil je dan ook VEEL STERKTE toewensen,en denk aan je. liefs: Wilma....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Catharina,
    Ook jij verliest je humor niet!
    Heb je kunsttranen gekregen van de dokter? Die hebben mij erg geholpen met mijn plakoogjes....
    Doorademen hè!
    We bidden voor je...
    Erry

    BeantwoordenVerwijderen