zaterdag 20 augustus 2011

Voor mij een goed bericht.
Of...geen bericht, goed bericht.
Ik ga gewoon a.s. maandag de laatste van die ( rot) kuren krijgen.
Ik ben er echt een beetje opgewonden van, zo van..er staat iets leuks te gebeuren. hahaha.
Een klein kind die een snoepje mag pakken. hahahaha.
Geweldig!!!!

Een lotgenote die hier ook wel reageert, Jose, is ernstig ziek geweest na haar eerste kuur.
Zij moest geisoleerd in het ziekenhuis liggen omdat haar witte bloedlichaampje niet werden aangemaakt en wat ze had was schrikbarend laag.
Waarom zeg ik dit?
Jullie bidden voor mij of branden een kaarsje voor mij of.......
Ik vind dat zo geweldig en vraag of jullie dit ook voor Jose willen doen.
Het helpt zo, te weten dat anderen er op deze manier voor je zijn.
Dank jullie wel!!!!

Allemaal een fijn weekend en ik zeg maar...tot gauw.

Dikke knuffel, Catharina.

4 opmerkingen:

  1. Zet hem op maandag! Je kan het! Weer een deel van de behandeling afstreepbaar.....
    We bidden voor jou, Jose en al die anderen die zo hard vechten tegen deze ziekte.
    Goede zondag gewenst!
    Erry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan vanhieruit alvast heel veel sterkte maandag en de daarop volgende dagen.
    Ik hoop dat het weer zo gaat als de vorige.
    En wat José betreft... Meid, heel veel sterkte en ik zal ook aan jou denken.
    Ik hoop dat het snel weer beter gaat en dat de volgende kuren niet zo'n aanval zijn op je lichaam.
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Catharina heel veel sterkte morgen en we denken aan je ,,
    Weet niet of Jose ook een speciaalblogje heeft ,,dan kunnen we haar ook steunen,,en anders Jose jij ook veel knuffels xxx

    Liefs Carla xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Catharina, ik zal morgen aan je denken en ik hoop dat je deze keer er weer zo positief uitkomt. Jose heel veel sterkte vor jou.

    Lieve groeten van Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen