zondag 20 maart 2011

Alweer zondag, de tijd gaat snel.
Vanmiddag zijn de kinderen uit Lelystad gekomen en hebben we met hun en Wendy heerlijk in de staatsbossen gewandeld.
Aan het einde van de gezellige middag nog even een patatje met kroket met mosterd gegeten.
Vooral de kroket met mosterd viel er erg goed in.Heerlijk vind ik dat.
Jammer genoeg konden Martin en Mauro niet mee omdat Mauro een maag/darm virus heeft. Klein ziek mannetje.
Wendy kon er nu ook even tussenuit met zo'n lieve man/papa die wel op wilde passen.
Af en toe heb je dat even nodig met zieke kinderen he?
Mijn tas is af, morgen maak ik een foto en plaats die op mijn andere blog.
Oh ja, Jessica en Desmond hebben ons een hele serie films mee genomen. Kunnen we mooi film(pjes) kijken als we dat willen.
Jan voelt zich ook niet lekker, nu maar hopen dat hij mij niet aansteekt.Ik wil toch wel graag donderdag geopereerd worden.Dan is het maar weg uit mijn lichaam en kunnen we verder zien.
Evert...het gaat GOED met mij!!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik kan het begrijpen dat je donderdag geopereerd zou willen worden zodat het weg is.

    Hopelijk gaat het lukken.

    Veel sterkte alvast.

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papa mag jou gewoon geen kusjes geven en moet de andere kant op blaffen :-).
    Wij vonden het heel gezellig en echt even lekker om zo te wandelen met zn allen. Ian vind het een heel mooi bos en wil er vaker wandelen, heb hem dus ook beloofd dat we dat zeker gaan doen.
    Slaap lekker straks!
    HVJ, heleboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was vandaag mooi weer om te wandelen.

    ik ben zeer benieuwd naar de tas en zal het in de gaten houden.

    veel beterschap met jan, en ik hoop dat jij niet grieperig wordt en dat alles gewoon door gaat.
    dan heb je deze fase al weer gehad en kun je verder kijken naar de volgende stap.

    BeantwoordenVerwijderen