donderdag 10 maart 2011

hier ben ik dan

Naast mijn handwerkblog, die ik graag gezellig wil houden, deze blog gemaakt.
Er zijn veel mensen die mij hierom gevraagd hebben, wat mij ZO goed doet.
Ik had dit echt niet verwacht.
Nu kan ik ook mijn verhaal schrijven en is het klaar.
Gisteren heb ik het heel vaak moeten schrijven, wat ik met liefde heb gedaan hoor, maar ik denk dat dit prettiger is.

Vanmorgen voel ik mij poep, wen hier maar aan, ik zeg altijd ,, poep,,.
Gisteren was het allemaal zo onwerkelijk alsof ik het over iemand anders had.
Net als met je leeftijd, die past ook niet bij je, je bent gewoon 32 jaar. :-))
Even voor de goede orde bijna 55 jaar dus.
Oke, tranen zitten hoog vanmorgen, dat mag vind ik .
Vanmiddag ga ik wandelen met Wilhelmina, beetje in conditie blijven.
Nou die conditie van mij is goed hoor, geweldig!Die krijg ik ook niet zo gauw meer goed maar dat maakt niets uit, gewoon er even lekker uit.
Weet je, ik moet dringend afvallen voor mijn cholesterol, dat zit nu wel goed!

8 opmerkingen:

  1. Hoi Catharina, goed van je om deze blog te maken, het van je afschrijven kan zoveel deugt doen. Als het een troost mag wezen, via deze weg wil ik je steunen in moeilijke momenten en virtuele opkikkerende knuffels sturen. Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Catharina,
    Telkens ik weer van iemand hoor dat het verdict gevallen is, krijg ik tranen in mijn ogen. Ik wens je heel veel sterkte en denk nu vooral veel aan jezelf.
    Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om deze manier kan je eens je hart luchten ;)

    Ik volg je blog.

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me gelijk als je volger aangemeld.
    Dit zal voor jou ook fijn zijn om een blog te hebben.
    je kunt van je afschrijven wat je kwijt wilt en niet iedereen zal je hoeven te vragen hoe het gaat.
    dan hoef je je verhal niet zo vaak te herhalen zoals je zelf aangeeft.
    laat die tranen maar lekker stromen. soms kan dat iets opluchten.
    veel plezier vanmiddag met het wandelen/
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed van je Catharina om een nieuw blog aan te maken en hier je verhaal neer kan zetten...

    x Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik heb me aangemeld en ben t met de voorgangers eens Schrijf t lekker van je af dat lucht vast op.Nogmaals heel veel sterkte.

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schrijf hier maar lekker alle poep van je af! Zal je goed doen denk ik. Ik volg jou ook.

    Dikke kus, HVJ

    BeantwoordenVerwijderen