maandag 28 maart 2011

Het is net of ik kraamtranen heb.Het gaat goed en dan in een keer...bleh.
Vanmorgen even mijn hart uitgestort bij Wilhelmina.
Ik was een beetje boos over alles.We hadden hier net een nare tijd achter de rug en kwam dit weer op ons pad.
Heeft natuurlijk geen zin maar oke het gevoel was er even.
Vanmiddag de dames van ons freubelclubje hier gehad, zo gezellig.Zij hebben weer zitten breien en ik heb mee gekletst.

Gek he? We zitten net als vorige week weer bij elkaar en toch ben ik in die ene week geopereerd aan borstkanker. Gek idee vind ik.

Mijn oksel begint al aardig te jeuken, hahaha goed teken.
Als ik ga staan moet ik wel m'n borst vasthouden, zo'n zwaar pijnlijk gevoel.
Ik heb ze nu maar ,, wat en half wat,, genoemd.
Er is nu zo'n duidelijk verschil in de borsten te zien.
Marinus opperde al om er een kipfiletje in te leggen.
Nu draag ik nog geen b.h.'s maar ik zal er , als dat weer kan, aan denken. hahaha.
Kan het filetje 's avonds zo op mijn bord, is het direct gaar met mijn warmte.

Het was met de telefoontjes die ik heb gehad en weer kaarten en leuke berichtjes hier een fijne dag.
Vanavond ga ik op mijn bedje liggen lezen.

Ja, Gineke, nu donderdag nog, heel spannend, doodeng, maar dan weet ik ook waar ik aan toe ben.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig he liesbeth? Ik ben daar nog steeds helemaal verbaasd over, zoveel lieve mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch geweldig dat je kunt blijven lachen, humor is echt het beste medicijn.

    BeantwoordenVerwijderen