donderdag 24 maart 2011

Van mij

Hallo iedereen,

Ik had net mijn moeder aan de lijn, en de operatie is vandaag goed gegaan. Ze lag voor half 6 op haar kamer. De operatie had 47 minuten geduurd. Ze klonk ook heel goed, ze heeft wel pijn, onder haar oksel vooral, maar ze ging nu genieten van een kop thee. Dat heeft ze ook wel verdiend, haar operatie stond namelijk om 14.00 uur gepland, maar het liep allemaal uit, dus was ze pas om 15.00 uur aan de beurt. Maar goed, alles is dus goed gegaan, als ik verder weer wat van haar hoor, dan meld ik het nog wel. Ik heb toestemming gekregen om op haar blog in te mogen breken hahaha.

Groetjes,
Jessica

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jessica, wat lief van je om ons op de hoogte te houden, wat fijn te horen dat de operatie goed is verlopen, geef je mam een dikke knuf van me en zeg dat dat ik blijf duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jessica,
    Wat fijn dat je even laat weten hoe het gegaan is met je moeder.
    Al ken ik haar niet persoonlijk, ik leef heel erg mee met haar en jullie natuurlijk.
    Doe haar de groetjes en wens haar een goed herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jessica

    Bedankt dat je ons even laat weten hoe hoe het gaat. Doe haar maar de groeten.

    Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag, ik heb al even met je moeder gesproken voordat ze geopereerd zou worden,zou je haar een knuffel en een dikke kus van Gineke willen geven?
    ik denk veel aan haar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn te lezen dat het achter de rug is en dat het allemaal goed gegaan is, doe je moeder maar de groetjes van mij en zeg maar dat ik aan haar denk ;-)...

    lieve groetjes Coby x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jessica,

    Fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen en dat je moeder al weer aan de thee zat. Doe haar de groeten en ik blijf aan haar denken.

    Groetjes, Ellen (breimuts2)

    BeantwoordenVerwijderen