zaterdag 26 maart 2011

Dag lieve allemaal.

Even een kort berichtje van mij.
Het gaat goed, al vloeien de tranen nu wel erg gemakkelijk.
Zoals Lia zou zeggen, mijn oogbollen drijven over de vloer. :-))
De operatie is vrij vlot verlopen alleen ben ik pas twee uur later , om 4 uur, onder het mes gegaan.
Ik voelde mij goed alleen was mijn bloeddruk belachelijk hoog, boven de 100 onderdruk, en was ik bang dat daardoor de operatie misschien niet door mocht gaan.
Ik wou geen pre-medicatie omdat ik erg moeilijk uit een narcose kom.
Nu trekken de wonden maar het is wel te doen. Ze zijn wel groter dan ik had verwacht.
Ik lig nog veel op bed omdat ik nog belachelijk moe ben. Narcose nawerkingen.
Mijn zussen lachen mij uit omdat ik er scheel van kijk met mijn rechteroog.
Ach ja, je moet toch iets om op te vallen doen he?
A.s. donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis en krijgen we te horen wat de uitslag is. Wat voor soort tumor enz.
Lieve, lieve dames, bedankt voor jullie reacties.
Ik heb ook al zoveel kaarten gekregen echt ongelooflijk.
Zelfs een prachtig geborduurd kussentje van Carla met achterop ,, niet storen,,.
Zo geweldig allemaal, echt super.
Dank voor jullie gebed en gedachten!!!!
Ik ga even thee drinken en dan maar even weer liggen.
Doei doei.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Catharina, goed om wat van je te lezen en dat het allemaal een beetje uit te houden is, laat je tranen maar lekker lopen hoor dat geeft helemaal niets...

    Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je je snel weer beterder voelt...

    knuf Coby x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat we wat van je mogen lezen.
    wat fijn dat alles op zich wel goed is gegaan.
    doe het rustig aan .
    alvast veel sterkte voor donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rustig aan doen hoor. ik weet dat dat echt nodig is, over een week ben je er al weer aardig.
    Gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een kussentje hebt gekregen. Dat hielp mij erg bij het slapen in het begin....
    Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen