zaterdag 12 maart 2011

Vanmorgen zijn we naar de samenkomst ( kerk) geweest.
Veel aandacht gekregen, lief natuurlijk.
Ik voelde mij gisteravond alweer rustig, de zenuwachtigheid was weg.
Gespannen ben ik wel maar dat is normaal vind ik.
Ik ga nu even een uurtje liggen, vanmiddag gaan we naar Assen onze (schoon)zoon Martin is jarig.
Mijn borst is mooi geel.Zij was nogal pijnlijk maar ik dacht dat dat van de punctie en geknijp was.
Ja, ze hebben goed hun best gedaan in het ziekenhuis. ( maar goed ook.)

Van de opa en oma van Martin heb ik een prachtig boeket bloemen gekregen.
Jessica heeft mij een omslagdoek gehaakt en Ian heeft een grote vlinder (in) geschilderd...zo lief allemaal.
Jessica is onze oudste dochter en Ian is onze oudste kleinzoon bijna 4 jaar.

1 opmerking:

  1. Hoi Catharina, wat fijn dat je met zoveel warmte en liefde wordt omringd. Ik hoop dat je de rust in jezelf een beetje kan vasthouden en dat freubelen (handwerken) komt vanzelf wel een keertje terug hoor, je hebt nu veel belangrijkere dingen aan je hoofd en doe maar gewoon lekker de dingen die je wilt doen zoals lekker wandelen...

    knuf Coby x

    BeantwoordenVerwijderen