zondag 13 maart 2011

Weer een dag dichter bij de operatie.
Vandaag rustig thuis gebleven,voel me erg moe.
Ik was vrij laat uit bed...heerlijk, als je slaapt kun je niet na denken.... vanmiddag kwam Lia en later Kevin even langs.Gezellig!!!
Later in de middag belde Evert ( mijn broer , woont in Canada) wat ook erg fijn was.
Dan de sms,jes...zo lief allemaal.
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn eetlust helemaal weg is.Dit is erg bevordelijk voor mijn gewicht/bloeddruk/cholesterol/suiker, toch iets positiefs eruit halen he?
Ik zit maar wat te handwerken, maar toch gek dat ik eigenlijk gewoon zit te wachten.
Vandaag heb ik behoorlijk pijn in mijn rechter ( goede ) borst, schouder en schouderblad.Stom, die hebben met de hele zaak niets te maken.Willen zich er ook even mee bemoeien...hallo, wij zijn er ook nog....nou leuk hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten