vrijdag 18 maart 2011

DE , met hoofdletters, brief is gekomen.
Woensdag moet ik mij om 9.00 uur melden.Zowel bij de Nucleaire geneeskunde als in de centrale hal.
Even kijken of ik mij in tweeen kan delen.
Natuurlijk ga ik eerst een ,, vuurtoren,, worden, zoals Gineke het noemde, en daarna ga ik mij wel melden in de hal.
Ik heb weer prachtige kaarten gekregen waarvan 1 uit Italie waar ik wel even om moest huilen, zo lief!!! Dank je wel Franco en Afiena.
Corry ,jij natuurlijk ook bedankt, heel lief dat je aan mij denkt.
Wilhelmina kwam net binnen en heeft mij een klein kikkertje bij de wereldwinkel gekocht.
Die kan ik aan een ketting hangen, een ,, op,, kikkertje. Lief, lief, lief!!!
Nu moet ik wel even voor huisvrouwtje gaan spelen waar ik echt totaal geen energie voor heb.Ik ben zo moe, van het niks doen denk ik.
Ik zit natuurlijk wel te breien, hahaha.
Goed ik ga mijzelf aanpakken en het hoog nodige doen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Catharina

    Dat moe zijn van het niks doen is een logische reactie.Komt van alle spanning, onderzoeken en gereis. Moet je gewoon aan toegeven.
    Ik wens je in ieder geval al heel veel sterkte de komende week. Ik denk aan je.

    Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. breimuts2/Ellen19 maart 2011 om 02:07

    Hoi Catharina,

    Heel veel sterkte volgende week. Ik zal een kaarsje voor je branden en aan je denken.

    Een breiknuffel, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen